Zayıflamak istiyorum evde oturmaktan ayı gibi oldum. ? kilom 63 boyum 170 lütfen sonuna kadar okuyun :( ?

zayıflamak istiyorum evde oturmaktan ayı gibi oldum. gözlerimin altı morarmadan kilo vermek istiyorum. ama evde de kilo verilmez ki bana bir çare bulun evde oturarak kilo veremiyorum evde oturunca hep mutfağa gidiyorum. canım sıkıldıkca yemek yemekten bıktım göbeği, m aldı başını gidiyor. dümdüz göbeğe sahip olmak istiyorum. artık bıktım irademe sahip olcam. diyette olan bayanlar zayıflayan bayanlar bana yardım edebilirmisiniz. beni gaza getirin ben de zayıflayım 53 kilo olmak istiyorum yaa. bu arada boyum 170 felanmış yeni öğrendim halamın boyu 168 miş onunla boyumuzu ölçtük ben ondan uzun çıktım fakat ben boyumu mezura ile ölçtüğümde 162 çıkıyordu. meğer benim boyum 170 felanmış. neyse 53 kilo olmak istiyorum arkadaşlar şu an da hıçkırık tuttu. diyetle zayıflayan hayat dolu insanlara yardım etmeyi seven bayanlar yardım edebilir misiniz. yemek yemeyerek de zayıflayamıyorum ki? hergün yürüyüş yapsam zayıflayabilir miyim ben arkadaşlar yardım edin :( ?
Zayıflamak istiyorum evde oturmaktan ayı gibi oldum. ? kilom 63 boyum 170 lütfen sonuna kadar okuyun :( ?
Cevapla