Hepimizin çevresinde böyle insanlar vardır. Herkesin kilosuna karışırlar, diyet yap derler. Böyle biri sizi nasıl etkiler?

Hepimizin çevresinde böyle insanlar vardır. Herkesin kilosuna karışırlar, diyet yap derler. Böyle biri sizi nasıl etkiler?

Bu konu hakkında ciddi bir görüş belirtmek istiyorum, her zaman kilo sorunu olan bir birey oldum, özellikle lise yaşantım bana zehir oldu, devamli dalga geçilen ve ezilen birisi oldum, bu zorbalık bana 50 kilo verdirdi, kilom uzun süre stabil kalsa da seneler sonra yaşadığım ağır bir depresyon, ve duygusal açlık bana yeniden cok fazla kilo aldırdı, ve bu sefer troit hastasi kısaca hashimeto hastasi olarak bir sıfır eksik halde diyetime baslamak istedim, ama bu seferde işler istediğim gibi Yolunda gitmedi, zaman zaman ölmek istedim, insanlardan kurtulmak, agir depresyon , cirkin hissetmek, o kadar cok evreden geçtim ki anlatamam, sonunda kendim ile barışık olmaya karar verdim, 29 yaşındayim. neredeyse ve hayatta bu kendine bakmadan onu bunu eleştiren boş insanlardan uzak duruyorum, sağlımi düşünürken bile bu insanların travma yarattıklarını dan haberi asla olmadi, kısaca nasil mutluysaniz öyle yaşayın, tabi ki en sağlıklı olacak şekilde
kiloyla ilgili şeyler söyleyen insanların sağlığını düşündüklerini söylemesi bence kötülüklerini maskelemek için uydurdukları bir şey. en önemli şey insanın kendiyle barışık olması. <3
Zamanında çok yapıldı, hem bunu başarabileceğime inanmadıkları halde baskı yaptılar, dalga geçtiler. Fakat ben onlar istediği için değil, daha çok kendi isteğimle 16 kilo verdim. Şimdi de beni görenlerin çoğu ağzı açık :D
Cevap
5Cevap
Psikolojimi bozar, mutsuz olurum ve daha fazla yemek yerim ve kilo alırım. Yani yaptığı baskı ters teper.
Kötü etkiler. Çok nezaketsiz bir davranış. Biri bana baskı yapsa aksine daha fazla yemek yemeye başlarım.
Zaten fit olduğum için etkilemez. devam ederse uyarırım
Aslında o kisiyi daha cok yemeğe iter... Bu sey gibi şişman birine "cok kilon var" diyenler gibi yahu farkında insanlar neyin ne olduğunun.. biri sormadikca fiziki özellikleri hakkında fikir sunmak veya bişey demek saçma
katılıyorum sana
Bu işler başkasının demesiyle olmuyor. Kafaya koymakla alakalı. Çevreden ne kadar baskı gelirse gelsin hiçbir işe yaramıyor.
yanlış bir durum herkesin bedeni kendisini ilgilendirir
Anca sinirim bozulur sonra dahada yerim daha kötü olur yani 😅
Birilerinin ne dediği umrumda mı onu sor bakim önce? Beni etkilemez pizza orta boy mu olsun büyük boy mu? 🤞😬
İnsanları olduğu gibi kabul etmek lazım belki kendini öyle güzel hissediyor
O kişilerin ben taa.. Seviyesiz, gelişmemiş ve hoşgorüsüz olduklarını düşünüyorum.
ağzına sağlık
Kafayı yemiştir, görüşmem bir daha… 🥺
Sana mı kaldı benim kilom derim umursamam
Etkilemez kendim istersem zayıflarım
psikolojik açıdan etkiler mi peki?
Düşündürür söylediklerinde haklı mı acaba derim
Etkiler tabi
maalesef hepimizi etkiliyor
Ayrıldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?