Bunu demek yerine sağlığına dikkat et ileri yaşlarda hastalıkların çoğu bu yüzden çıkıyor diyorum. Ev arkadaşımda kiloluydu. Bunları diyerek defalarca son iki yılda benim kiloma kadar geldi. Şu an eskisinden mutlu. Benimle aynı beden şeyleri giyiyor. Hatta aldığı şeyleri kıskandırmak adına bana bile gösterir. Bende kıskanmış gibi yaparım bozmadan onu ama aksine sevincim olur.
Yani sen kilo almışsın Demek Uyarma açısından iyiliğin içinse söylemesi iyi tabi bunu kırmadan tatlı dille söylerse doğru ama pat diye bi hayvana benzeterek falan söylemek çok çirkince büyük Saygısızlık Hadsizlik kilo varsa zayiflasan sağlığın açısından senin için çok iyi olacaktır 😊 zaten zor değil istesen hemen verirsin
Yani derim evet bunda bir şey yok ama dediğin gibi o kişi de biliyor kilo aldığını diyeceğim şey kendine dikkat et olur gerçi bende de var var kilo bayağı ama benim durumum farklı başkalarına göre
Kırılırsın diye bir şey söylemedikleri zaman da hatalarını farkedemezsin ki. Bazı hataları görmek için uzaktan bakmak gerekir. Sen kendine uzaktan bakamacağın için eleştirilere kulak ver. Seni aşağılamak gibi bi niyetleri yoksa dedikleri önemli olabilir.
Kime ne bana ne o na ne ki kilomdan kilosundan birilerinin bedeni üzerinden yorum yapacak kadar kimim? He kilo almak isteyen biriyse söylerim. Aksi takdirde kimseye dış görünüşü ile alakalı bi yorum yapmam. Yapılması da beni etkilemez karşımdakine aynen der geçerim. Herkes kendine baksın. Amaaaan torba olsalar büzerdik :)
Ben demem çünkü insanın neden kilo aldığını bilmiyorum belki pot kırarım hastalığı falan vardir o yüzden ağzımı açmam. Kendileri sorduklarında da ben farkedemiyorum alıp vermeyi çok büyük degisiklik olması gerekiyor diyorum ve işin içinden siyriliyorum😂😂😂
Hiç kimsenin yüzüne karşı fiziksel özellikleriyle alakalı yorum yapmam, orasına bir şey olmuş kilo almış kilo vermiş zaten kendisi biliyordur benim söylemem saçma geliyor gereksiz
Derim art niyetsiz. Aram olmadığı kişiye demem. Ben değer verdiğim insana söylerim. Herkesi kendim gibi görmüyorum. Bazıları aksine sinir etmek için söyler. Özellikle kızlar..
En sinir olduğum şey herkes haddini bilecek kimsenin dış görünüşü kimseyi alâkadar etmez kendileri mükemmelmis gibi birde eleştiri yapıyorlar hadsizler
Çok yakın olduğum biriyse mesela ablamsa annemse söyleyebilirdim fakat kötü anlamda olmazdı. Genel olarak bir şey demem başkasının vücudu beni ilgilendirmez
Abi kimin ne dediği neden umrunda ki kilo alırsın 2 hafta sıkı diyete girer kondisyonunu arttırır toparlarsın kendi düşüncen olsun istediğiniz şekilde yaşayın şu hayatı