Lütfen bilgisi olan biri bana ne yapmam gerektiğini açıklayabilir mi?

Şeker hastalığına dair bütün belirtilerim var.
Bulanık görme
Sürekli aç hissetme doyamama
Açken aşırı sinirlilik
Yemek yedikten sonra da baygınlık
Ve ellerimin üstüne sanki iğne batiriyolar
Hastanelerde randevu alamadığım için acile gittim kan şekerimi olcturdum 94 çıktı normal dedi gönderdiler. Detayli hiçbişey söylemediler hatta şikayetlerimi bile doğru düzgün dinlemediler. ben daha öncesinde doktora gittiğimde bana matofin 1000 mg vermişti doktor tib 2 diyabet ilacı. Fakat o da çok ağır geldi. ne yapmam gerek bilmiyorum
Lütfen bilgisi olan biri bana ne yapmam gerektiğini açıklayabilir mi?
Cevapla