Şeker hastalığına dair bütün belirtilerim var.
Bulanık görme
Sürekli aç hissetme doyamama
Açken aşırı sinirlilik
Yemek yedikten sonra da baygınlık
Ve ellerimin üstüne sanki iğne batiriyolar
Hastanelerde randevu alamadığım için acile gittim kan şekerimi olcturdum 94 çıktı normal dedi gönderdiler. Detayli hiçbişey söylemediler hatta şikayetlerimi bile doğru düzgün dinlemediler. ben daha öncesinde doktora gittiğimde bana matofin 1000 mg vermişti doktor tib 2 diyabet ilacı. Fakat o da çok ağır geldi. ne yapmam gerek bilmiyorum
Bulanık görme
Sürekli aç hissetme doyamama
Açken aşırı sinirlilik
Yemek yedikten sonra da baygınlık
Ve ellerimin üstüne sanki iğne batiriyolar
Hastanelerde randevu alamadığım için acile gittim kan şekerimi olcturdum 94 çıktı normal dedi gönderdiler. Detayli hiçbişey söylemediler hatta şikayetlerimi bile doğru düzgün dinlemediler. ben daha öncesinde doktora gittiğimde bana matofin 1000 mg vermişti doktor tib 2 diyabet ilacı. Fakat o da çok ağır geldi. ne yapmam gerek bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer