Şişmanım diye ailem sürekli beni azarlıyor, ne yapmalıyım?

Bundan bi kac sene önceye kadar 50 kiloydum boyum 1.70
Bir kaç ilaç kullanımı sonrası hormonsal kilo aldım 107 kiloyum ve ailem beni sürekli şişman davul çok kilolusun yeter artık yuvarlanacaksin
Neden alamıyorsun bi şu kızlara bak bi kendine yeter artık kilo ver yemek yeme yemek yerim önümden alırlar diye surekli uzerime geliyorlar
aç kalıyorum ama yine de veremiyorum ne yapmalıyım
Psikolojik olarak kendimi hiç iyi hissetmiyorum.
Ve sanırım artık bu yüzdende kilo veremiyorum
Şişmanım diye ailem sürekli beni azarlıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla