Organları henüz tam olarak ölmeden aldıklarını duymuştum, belki iyileşme imkânı olabilir herkeste, yani kadavra dan alınmıyor diye biliyorum, bu yüzden bunun kararını vermek pek kolay diil
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Veririm bağış yaptım zaten öldükten sonra benle bir çürümesin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Organlarımı bağışladım. Bana gayet yakın, ben öldükten sonra bana lazım değil ama yaşayan birine lazım.
En sevdigim insanların böyle virşeye ihtiyacı olsa Gözümü kırparsamm bir an tereddüte düşersem namerdim, aynı veririm organlarımı 👍
ben öldükten sonra bana lazım değiller..
bağışladım ben
Organ bağışına sıcak bakıyorum. Ben bağışlayacağım.
En sevdiğime değil öldükten sonra tanımadığım insanlar için bile umut olmasını istiyorm
Organ alanlar 1-2 sene içinde yine ölüyor. Bağış saçma bir şey. Sağlıklı kişiye zararlı
Peki sevdiğin biri için gerekse yine de saçma mı gelir?
Evet. Vermem. Sevgi yalan
Organları henüz tam olarak ölmeden aldıklarını duymuştum, belki iyileşme imkânı olabilir herkeste, yani kadavra dan alınmıyor diye biliyorum, bu yüzden bunun kararını vermek pek kolay diil
Veririm bağış yaptım zaten öldükten sonra benle bir çürümesin
Terettüt etmemki birini yaşatmak kadar güzel bişey var mı? kafama koydumu yaparım
Öldükten sonra bağışlamak gibi bir düşüncem var tabii o zamana kadar organlarım sağlıklı kalırsa
Bağışlamayı düşünmüyorum
Kanımdan canından biri olursa düşünürüm
Eğer sevdiğim ise verebilirim tabiki
Organlarımı 12 sene önce bağışladım
Zaten hepsini bağişladim
elbette herkes vermeli
Çok yakın veririm
Pek yakın değil
bağışlayacağım zaten