Doktorlar neden bu kadar agresif? Siz hiç agresif doktora denk geldiniz mi?

Belki yorgunluk belirtisi olabilir (grevden yeni dönüp) sürekli çalıştığı için;ama şartlar ne olursa olsun 14 yaşındaki diyaliz ve kalp hastası olan Babanın oğlu için çırpınışına agresiflikle tepki vermesi.. Hemşiresinin de öyle. Acaba insan olmak çok mu zor. Herşeyi alaya almak da. Uslüp her zaman çok önemli. Hasta hakları diyoruz nerede bu hak...
Doktorlar neden bu kadar agresif? Siz hiç agresif doktora denk geldiniz mi?
Cevapla