Spor sağlık derken yediklerimizi bazen atlayabiliyoruz. Hiç probiyotikli yiyecekler tükettiniz mi? Sevdiğiniz sağlıklı yiyecek türleri var mı?
Octivia Probiyotikli yoğurtlarını çok seviyorum ama ne yazık ki meyveli olanları baldan bile hem daha tatlı hem de çok rahatsız edici bir tadı var. O yüzden hep sade tüketiyorum. Sizin böyle probiyotikli ürünler tükettiğiniz ama sevmediğiniz tadlar var mı?
Sağlıklı beslenir misiniz? Beslenirken hiç probiyotikli ürünleri tükettiğiniz oldu mu?
Biraz kilo almaya başladığımı hissedince kendi doğal reçetemi kendim hazırlarım.. hazır ürünler tüketmeyi sevmem... detoks suları yaparım yoğurt limon ve kırmızı pul biber tüketirim yatmadan önce yağ yakıcı özelliğe sahip... birazda spor... sonrası sağlık ve mutluluk olarak dönüyor bana...
Salıklı beslenme spor haricide dikay edilmelidir şimdi spor yapmak baya besili yicekler yemeni gerektiriri de şöyledikatimi cektide hayatını deştirmegibi düşüncelerdesin galiba sana önerim düşünme yap ve her günü akışına bırak anı yaşa
Allah rahmet eylesin. Benim de annem vefat etti. Sana bir uygulama söyleyebilirim istersen. Nefis Yemek Tarifleri diye bir site var onun telefon uygulaması da var. O sana yardımcı olabilir. Güzel ve kullanışlı bir uygulama. Her tür yemek çeşidi var.