Lensleri çıkardıktan sonra gözlerim bana ait değilmiş gibi hissediyorum?

Geçen sene aralık ayında lens kullanmaya başladım. Başta çok özen gösteriyordum, her gün losyonunu falan koyar, gece olunca gözümden çıkarırdım. Ama bi zaman sonra üşenmeye başladım lenslerimle uyuyorum uzun zamandır. 20 gündür falan hiç çıkarmadım. Az önce çıkardım gözlerim falan acıdı, çok yabancı geldi. Siz de bu twrz bir şey yaşadınız mı? Çok büyük zararı olur mu benim icin? Ayrıca seneye gözümü çizdirmeyi düşünüyorum. 1 sene beni idare etsin diye almıştım
Lensleri çıkardıktan sonra gözlerim bana ait değilmiş gibi hissediyorum?
Cevapla