Gözlük takınca sanki dışarıya odaklanamıyorum gibi geliyor normal mi?

Miyop olduğu için gözlük kullanmaya başladım ama 2 sene olmasına rağmen hala alışamadım. Ya sanki dikkatim dağılıyor dışarıya insanlara olan bitene odaklanamıyorum gıbı geliyor hatta çoğu kez gözlüğü çıkarıp da dinlerim ve okurum bir seyi. Gözlüğün kaşlarima gelen kısmı rahatsız ediyor böyle ustten bakıyorum olmuyor camdan bakıyorum gözlügun çerçevesine odaklaniyorm vs vs sacma sapan şeyler oluyor. Normal mi sizce? Psikolojik mi?
Gözlük takınca sanki dışarıya odaklanamıyorum gibi geliyor normal mi?
Cevapla