Baştan sevgili olmam ki neden sonradan bazı cinsler gibi zayıflaması için baskı kurup psikolojisine zarar vereyim? Belki öyle daha mutlu ve sağlıklı hissediyor
Sağlığını etkilemiyorsa kilosunu doruk etmem kendi zayıflamak isterse ayrı. Sağlığını etkiliyorsa eğer başta konuşurum olmazsa üstüne giderim bu konuda çünkü sağlık bu göz göre göre göz ardı edilemez
Tabii ki de uğraşırım ama yinede karar kendinde biter istiyorsa verir kilosunu istemezse vermez şöyle bir ödül koyarım ucunda eğer her 1 kg verişinde ve sabit kalışında ben de ona veririm yani kilo😂 böyle böyle yapa yapa İngilizce öğretmeyi bile düşünüyorum🤣
İstiyorsa ve kendini böyle sevmiyorsa elbette yardımcı olurum. Ama kendini seviyorsa ve sağlığı için tehdit boyutunda da değilse, gerek yok. Ben zaten kilo seviyorum
Bu yanlış bir müdahale bana göre... Onun ne istediği ve nasıl mutlu hissettiği ile alakalı bir durum... Oda biliyordur kilo fazlalığını... sağlığını düşünüyor ayakları ile onu buna ikna etmek çok anlamsız ve kırıcı olabilir.
Yok be yesin tosun😂 ama her yerinden yağ fışkırmasın Ben kilo aldın demem sağlıklı beslenelim spor yapalım derim olursa olur olmazsa yapcak bir şey yok