çokkk beğendiğim bir pantolonun sadece 36 bedeni kalmıştı bende 38 beden olmama rağmen aldım şu an o pantolona girebilmek için zayıflıyorum mantıklı mı bu
Pantolona girebilmekten ziyade sağlıklı bir yaşam için kilo vermek çok daha mantıklıdır aynı zamanda beslenmenize de dikkat etmeniz gerekir iyi günler diliyorum