Özel dişçiye gittim 20 lik dış çekimi için bana kanal tedavi yaptı gereklilik mi soygun mu sizce?

Ben sadece 20lik için geldim uxatiyolarda uzatiyorlar bilseydim devlete giderdim sizce napiyim
Özel dişçiye gittim 20 lik dış çekimi için bana kanal tedavi yaptı gereklilik mi soygun mu sizce?
Cevapla