Sinire yakın olduğu için alınabilirmiş ama sinirlerimi zedeleme tehlikesi varmış devlette kökten sinirini parçalarlar dediler sizce en iyisi ellememek mi
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapar mısınız
Özel dişçiye gittim 20 lik dişim için sinire çok yakın alamam tehlikeli dedi devlete gitsem naparlar orda?
Ya benim korktuğum özeldeki hekim yapsa 600 700 lira alacak ama eklemedi devlette sinirlere zarar verirler diye korkuyorum aslında en iyisi o orda yatsın biraz daha demi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Özel diş hekimi alamam dedikten sonra sana ne önerdi?
Çekim sıkıntlı dedi gösterdi baya sinirin içindeydi yani sinire zarar verme ihtimali yüksektir öyle eedi
Kök tedaviside sinir alınıyor onu çat çat yapıyorlar ama? bu sinir başka yerlerin mi ki 🤔
o kadar düşündün bir kaç kere silip yazdım. neresinden bakarsan mantıksız. her şey
Mantıksız derken benim düşüncem mi anlamdımmm:/
Evet özel 20 lik leri almıyor kolay işleri yaparlar anca
Hangisi sağlamsa ona git.
Başka bir özel doktora git
E o alamazsa kim alacakmış?
Şimdilik kalsın dedi
Annemgile dedim devlete gideyim mi diye orda sağlam dişi çekiyorlar ugraşmamak için diyip kızdilar
Devlette şu an işlem yapmıyorlar sıra almayı dene istersen vermiyorlar sıra yok diyorlar
Ya benim korktuğum özeldeki hekim yapsa 600 700 lira alacak ama eklemedi devlette sinirlere zarar verirler diye korkuyorum aslında en iyisi o orda yatsın biraz daha demi
Devletteki diş hizmeti kötü adamlar hala amalgam dolgu yapıyor boş ver devleti
Aynen haklısınız seneye tekrar giderim hekime hiç bulaşmiyim ordakilere teşekkür ederim iyi geceler
Çeneyi bile sökerler
O derece mi umursamazlar bence daha fazla😅
Şaka yaptım canısı geçmiş olsun
Doktorların söylediği esas
Yani tam anlamadım söylediğinizi😶
İşin uzmanının söylediği esas😊
Aylarca beklersin