Gereksiz yere ameliyat edildim ameliyattı yapan doktoru sağlık bakanlığına şikayet ettim sonuç ne olur?

Ameliyat oldum ve iyleşmedim komplikasyon da yok rapor da elimde ameliyat epekriz raporun da var başka dr ye de muyane oldum ameliyatta gereken tedavi yapılmadığını öğrendim şikayet ettim sağlık bakanlığına sonuç ne olur
Gereksiz yere ameliyat edildim ameliyattı yapan doktoru sağlık bakanlığına şikayet ettim sonuç ne olur?
Cevapla