6 gün önce babamı kaybettim, öldüğüne inanamıyorum. Bunu yaşayan var mı?

Anksiyete tedavisi görüyorum 3 yıldır ve ilaç kullanıyorum babam öleli 6 gün oldu. İnanamıyorum. Acaba ben delirdim mi hepsi hayal mi diye kendimi yiyorum. Canım hiç acımıyor sadece durgunum inanamıyorum kendimden korkuyorum ilaçlardan hissetmiyorum diye düşünüyorum. Böyle durum yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun bana
6 gün önce babamı kaybettim, öldüğüne inanamıyorum. Bunu yaşayan var mı?
Cevapla