7 ay önce vefat eden babamın öldüğüne kendimi inandıramıyorum?

Merhaba arkadaşlar. Babamı 7/8 ay önce kaybettim. Fakat hâlâ öldüğüne inanamıyorum. Yani onu çok özlüyorum herkesten uzaklaştım. Kimseyle görüşmek konuşmak istemiyorum. Çünkü artık her şey boş geliyor. Bu acıyla nasıl yaşanır nasıl hayata tutunur bunca zaman geçti hâlâ anlayamıyorum. Sürekli keşke son kez sarılsaydım keşke şunu yapsaydım diyorum. Keşkelerim bitmiyor kısacası. O hep kendi ayaklarımın üzerinde durmamı isterdi son isteği de bu oldu zaten. Bunun için de çabalamak istiyorum fakat hiçbir şey içimden gelmiyor. Kendimi yorgun, üzgün, bunalmış kısacası depresyonda gibi hissediyorum. Bu durumla nasıl başa çıkacağım bilmiyorum. Bu durumu yaşayıp tavsiye verebilecek olan var mı? Bu arada arkadaşlarım yanımda olmaya çalışıyor ailem vs ama ben kimseye anlatmak istemiyorum içimde tutuyorum her şeyi çünkğ beni bir arkadaşım anlayamaz ki o benim babamdı sonuçta… ya da ailem anlasa vile bu halimi görüp üzülürler

7 ay önce vefat eden babamın öldüğüne kendimi inandıramıyorum?
Cevapla