Eve para vermediğiniz için hiç kötü evlat oldunuz mu?

Çalışıyorum 5 aydır telefon aldım ve göz lazer ameliyatı oldum, şu an göz lazerimin kredisini ödüyorum. Hiçbir şeye yaramıyorsun hiçbir şey yapmıyorsun diyor eve para vermediğim için. 3.500 taksit ödüyorum zaten. 1bin TL ile geçiniyorum sigaram yok yetiyor yok vs ama ne bileğim çok garip geliyor mental sağlığım hiç iyi değil
Eve para vermediğiniz için hiç kötü evlat oldunuz mu?
Cevapla