Güncellemeler
+1 yıl
Asıl soru şu ki yerine geri kıyar mıydınız para 😂
Öğrenciyken (taa lisede) alırdım, sonra söylerdim ama. Üniversiteye başladıktan sonra havaleye döndü mesele. Sonra zaten bitirdim iş güç sahibi oldum ben gönderiyorum şimdi 😅
Hmm ne güzelmiş
Cevap
2Cevap
Küçükken 1 defa almıştım oda bana kötü bi ders oldu bir daha tövbe ettim, o gün yediğim dayagı eşşek yeseydi dile gelirdi 🤣🤣
Hahaha 😂
hayır sonuçta onların özel eşyaları
Küçükken evet
Hmm geri verdin mi veya söyledin mi
Yok temiz iş çıkartırım hehe
Küçükken yapmayan yoktur ya
Şu anda yapar mıydın
Gerek yok kendim kazanıyorum
Aslında babam ekmek parası bile bırakmazdı bu yüzden haklıyım
Almadım
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?