Yediğim her şey son zamanlarda bana gaz olarak dönüyor neden acaba ve ne yapsam gecer bayramı bu şiskinlikle geciremem?

Çok çok çok az yemek yersem rahatım sadece ya da sadece sıvı tüketirsem özellikle ekmek ve unlu şeyler baharat soğan sarimsak bulgur yogurt süt peynir nohut fasulye salatalık meyve ya da kizartma aşıri rahatsız ediyor kilo almadım ama şiştim iyice gören kilo aldım sanir
Yediğim her şey son zamanlarda bana gaz olarak dönüyor neden acaba ve ne yapsam gecer bayramı bu şiskinlikle geciremem?
Cevapla