Dayak yerken canım çok ama çok yanıyo neden?

Ben 19 yaşındayım 3 tane kız kardeşim var Ben onlardan balık etliyim onlar zayıf bazen yaramazlık yaparız annemin sabrını tasiririz bazen hepimize dayak atar ve en çok da benim canim çok yanıyo annem hepimize terlikle vuruyo eşit bi şekilde ama benim canim çok ama çok yanıyo ve bağırarak ağlıyom kız kardeşlerime bisey olmuyo benim neden canım çok yanıyo

Dayak yerken canım çok ama çok yanıyo neden?
Cevapla