
Ben denemeye korkuyorum çünkü en son pandemi öncesi almıştım 😄

Geçen yıl giydiğim iç çamaşırları hala oluyor. Kilo fazlam var azcık ama donum esniyor. Lastikli 😂
Mayom yok zaten. Olsa da giymem. Ay ben utanırım o kadar kişinin içinde cıbıldak kalmaya 😱😂
🤣
Cevap
19Cevap
Fit olduğum için tabi ki
Peki sen?
denedin ve canın mı sıkıldı?
kalori yaktıracak aktiviteleri uygulayıcı kimliğim ile paylaşıyorum. Bilgin olsun
Kesinlikle sığarım, şu ana kadar 14 kilo verdim :D
Daha da vereceğim gibi görünüyor Mayıs sonuna kadar :D
Gelse bile giymem mayo tek bir yazlık giyilmeli bence hijyenik gelmiyor
2-3 kilo almışım dikkat etmeliyim lahana suyu içiyorum bol bol kilo verdiriyor
Hayır kilo almadım ama tabii ki de geçen senekini giymicem geçen sene denize gitmedim çünkü jdjfjfj
Yazı beklemeye gerek yok şu an bile denize giriyorum ☺️ aynı kiloya devam ☺️
1 ay oruc tutarsanız sizde kilo vermiş şirinleri görebilirsiniz 😉
2 kilo almışım gecen seneden beri sortta sikinti olmaz ama kadin yuzucu mayosunda poponuzun nasil gorunacegini tahmin edebiliyorum 😅
Slip mayo giycem bu sene 😂
Mümkünse Akdeniz'e gelme 😄
Niye ne varmıski bak ne güzel 😄
Göz alıcı 😄
Hayırr giremiyorum maalesef, 2021 yazında 50 kiloydum şu an 58 kiloyum ve geçen sene aldığım mayolar aşırı biçimde sıkıyor...
1senede 8 kilo 😄 sen kendini nasil buldun aynanin karsisinda o önemli boş ver mayoyu
boyun kac 58 kilo fazla degil ama 1 senede yaglanarak oldigin icin belki yumusakligi goruntusu rahatsiz etmis olabilir. kosarken sallaniyor dimi 😅
neler yapıyorsun okul nasil gidiyor sosyal aktivite spor bisey var mi bolumun zor mu? neden bir anda 8 kilo aldın. yaglandin da heralde direkt gobege mi gitti
okul bitene kadar bi 65 olursun o zaman 🤪 75 i gecersen obezsin ama 😄
En son çocukken mayo giydim.
Beyler izin deniz şortu oluyor tabi😄
Şaka bir yana da yıllardır yüzmeye gitmiyorum, istesem de gitmem mümkün değil zaten.
Neden?
Hem pek meraklısı değilim, hem hayat şartları.
Kilo aldıysan olmaz tabii ama mayo veya bikini takımında Terry pau En güzeli 😉
Kilo verdim yeni alcam
Büyük geliyor geçen yıl ki
Genetik saolsun her yaz 36 bedenim 😎🤣🤣
Hiç kilo almadım bu sene
Hep diyim kilo alıyorum veriyorum düzenli olarak.
Kilo aldım. Kim görse öyle diyor
Pek mayo giymem genelde
Hatunun fizik ve bikini on numara.
erkekler olarak rahatız bu konuda :)
benim kilom hep sabit olduğu için bende sorun yok.
Oluyor her zaman fitim ben 😎
3,4 kilo aldım
Seksi bir vücut
On kilo verdim
Aksine kilo verdim.
Yenisini aldım🤭
5 kilo aldim
Her sene 34 beden
aynı şortu giyerim
Hiç mi Müslüman yok ya
Aynıyım hâlâ
aynı kilodayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?