Din hocası psikolojimi bozdu resmen. Bir de bu yaşadığım durum okb mı anksiyete mi?

Ben psikoloğa gidiyordum ama bıraktım. Bende ölüm ve hastalık kapma korkusu var çocukluğumdan beri. Mesela grip olduğumda gözlerim dolmuştu. Dayım kalp krizi geçirmişti ve ben o gün ya bende kalp krizi geçirirsem diye uyuyamamıştım. Din hocamız var kadın covidin başından beri maske aşı karşıtı zaten onun yüzünden iyice psikolojim bozulmuştu sınıfta tartışmıştım vs. Dün de bir konuda örnek veriyordu işte ders sonunda kalp krizi vakaları arttı covid geçirenler ya da aşı olanlar asprin alsın kalp krizi olmaması için vs. dedi. Kadın ha bire konuyu ölüme bağlıyor. Ha bire ölümden örnek veriyor işte hepimiz ölücez vs kafasında. benim bu rahatsızlığımı bilmiyor ama cidden bugün bile hala sinirim geçmedi. Dünden beri ya kalp krizi geçirirsem ya ben de aniden ölürsem diye korkuyorum. Ben mi çok takıntılıyım bu durumun tedavisi falan var mı?
Din hocası psikolojimi bozdu resmen. Bir de bu yaşadığım durum okb mı anksiyete mi?
Cevapla