8 aylık hamile arkadaşımla aynı kilodayız. Kendimden utanmalı mıyım?

Bugün şok edici bir gerçekle uyandım :D 8 Aylık hamile arkadaşım hamilelik boyunca çok kilo aldığını söyledi. Hamilelik kilosu benim kilom ile aynı :( Sorun şu ki onun karnında aslanlar gibi bir bebek var. Benim karnımda ise; Dönerler, lahmacunlar, burger kingler var! Bu durumda kendimden utanmam gerekiyor mu?
8 aylık hamile arkadaşımla aynı kilodayız. Kendimden utanmalı mıyım?
Cevapla