Selamlar öncelikle kardeşimi Kaşıntı ve kıraklık şikayeti ile hastaneye götürdüm ve bana uyuz oldu dediler sonrasında ilaçlarını aldım düzenli kullandım 5 gün oldu bu hastalık fakat dün ne olduysa alerjik tarzı hastalık farklı boyuta girdi şu an durumu bu fotoğraftaki hali yüz, kol, göğüs kısmı buralara kadar yayıldı bu hastalığı atlatan varsa ya da yaşayan varsa yorum yaparsanız sevinirim Teşekkürler şimdiden..
Küçük kardeşimin cilt sorunu var anlayan veya geçirmiş olan var mı bu hastalığı?
Çok geçmiş olsun. İyi bir dermatolog bulursanız iyi olur yani uyuz değilse alerji ise nedeni araştırılmalı? Alerji test tarama yaptırın. Acil şifalar diliyorum
Alerjiden böyle olmaz çünkü heryeri kabarmaz, sedef hastası veya egzama olan birisi varsa geçmişte sülalede bu tarz hastalıklar ailesel genetik yatkınlık sonucu oluşuyor
İlaç alerjisi de olabilir demişler doktorlar kardeşimi serbest bıraktılar ama hergün doktora gidilip ayak kısmından ilaç rede isi görecek iş öyle söyledi doktorlar
Su çiçeği ve kızamık diyenler var gösterdim inşallah öyledir kafam darmaduman ama moralimi yüksek tutmaya devam etmem lazım sizde mesleğinizde başarılar dilerim
teşekkürler. geçer elbet. çocuk bunlar. çocuk hastalıklarını geçirmesi bağışıklığının güçlenmesi açısından en güzeli. geçmiş olsun şimdiden. güncellemeyi bekliyorum.
laç alerjisi de olabilir demişler doktorlar kardeşimi serbest bıraktılar ama hergün doktora gidilip ayak kısmından ilaç rede isi görecek iş öyle söyledi doktorlar ama hala tahlillerin sonucu hala araştırmada
anladım taburcu oldu yani. sevindim. bu aşamadan sonra sizin yapacağınız, gözetim altında tutmak ve temizliğe dikkat etmek. sıcak soğuk dengesine de dikkat edin. sıcak ortamda kızarıklar artabilir bu da çocuğu huzursuz eder.