Merhaba arkadaşlar 4 gün önce nabızım 150 ile acile gittim. Orada ilaç ile düşürdüler böyle bir durum başına gelen var mı?

Merhaba arkadaşlar 4 gün önce nabızım 150 ile acile gittim. Orada ilaç ile düşürdüler. Ekg filan çektiler sadece nabız yüksek dediler. Kan tahlili yaptılar kalp krizimi diye kanlar hep normal çıktı. böyle bir durum başına gelen var mı 2 3 gün nabız 100 civarı?
Merhaba arkadaşlar 4 gün önce nabızım 150 ile acile gittim. Orada ilaç ile düşürdüler böyle bir durum başına gelen var mı?
Cevapla