Zor abi zor... Yeşil ve türevlerini yerken bildiğin miğdem bulanıyor kusçakmışım gibi oluyorum. Onlar da nimet allah tabii mecbur etmesin. Açlıkla sınamasın insanı ama ne bileyim.
5 senedir şeker kullanmıyorum bolca su içiyorum kiloma dikkat ediyorum yemeklere tuz atmıyorum hayatımda hiç sigara ve alkol tüketmedim daha sayayım mı 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Benim için kolay alışkınım ama diyet yaparken bazen zorlanıyorum. Arada bir şeyler yemek istiyorum.
Benim için kolay ama uzun süre diyet sıkıcı oluyor
Zor abi zor... Yeşil ve türevlerini yerken bildiğin miğdem bulanıyor kusçakmışım gibi oluyorum. Onlar da nimet allah tabii mecbur etmesin. Açlıkla sınamasın insanı ama ne bileyim.
Benim için imkansız gibi bir şey, ev yemekleri yemegi hiç sevmiyorum. Çoğu zaman fast food, makarna, cips çikolatayla falan doyuruyorum karnımı
Zorlanılacak bir şey değil, alışkanlıklarınızı değiştirebilirsiniz, sevmediğiniz sebzelere bile kendinizi alıştırabilirsiniz.
zor.. bana zararlı seyler maalesef cok lezzetlı ve bagımlıgım var mesela kola ve cıps... fılm dızı ızlerken vazgecılmezlerım..
Kolaydır.5-6 aydır et ekmek hamur işi yemiyorum, abur cuburu tamamen kestim gazlı içecekler de dahil
Evet kolay bu arada resimdeki kadının göbek ve karın bölgesinde bir tuhaflık var ama çözemedim
Benim için kolaydır bu durum
5 senedir şeker kullanmıyorum bolca su içiyorum kiloma dikkat ediyorum yemeklere tuz atmıyorum hayatımda hiç sigara ve alkol tüketmedim daha sayayım mı 😀
Ben zorlanıyorum. Ne nasıl yapılacak düşünmesi bile dert oluyor insana.
Ben gelisi guzel besleniuorum farketmez benim icin
O bile parayla ne yazık ki
Zor ama besleniyorum şu sıralar.
aile evinde zor gerçekten zor
İsteyip de yapılamayacak hiçbir şey yok.
Benim için kolay Çünkü bu benim yaşam tarzı
Kolay🌼
Kolay tabi ki de
Kolay
Kolay bence alışkınım
Benim için kolay.
Zor çok Zor
Kolay
Kolaydır.