MS hastasıyım, lezyonların kaybolması için ne yapabilirim?

3 yıldır MS hastasıyım, lezyonlarım durdu ama doktor kaybolması için maksimum 1-2 yıl dedi erkenden kaybolması benim elimdeymiş bunun için ne yapabilirim? (Yaşım 23 bu arada ona göre yorum yaparsanız sevinirim.)
MS hastasıyım, lezyonların kaybolması için ne yapabilirim?
Cevapla