Güncellemeler
+1 yıl
cidden 35 40 yaşlarımdan sonra çok ekmeğini yiyeceğim küçük görünmenin biliyorum ama şu anlık çok rahatsız edici 18 falan sanılsam neyse derim ama 21 yaşında koskoca insanım ciddiye alınmıyorum hiçbit şekilde ağırlığımı bile koyamıyorum insanlar çocuk gözüyle bakıyor yetişkinlik hissim yok hiç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
ozaman görünüsünü degistir bende öleydim sakal bıraktım yasımı göstermeye basladın en azından yakın bi rakam sölemeye basladılar :)
kıyafet giyimim falan yaşıma uygun gayet ama tip siması ve sesten kaybediyorum saç rengimi değiştirmeyi düşünüyorum şimfi ama rengi zaten siyah siyahtan daha olgun gösteren bi saç rengi var mı ki sarı desen ten rengimi gitmez
bence kızıl yapabilirsın
boyanılan kızıl saç rengini hiç sevmiyorum büyük göstericem diye de istemediğim tona boyayamamkwdjwj babanne saçı gibi geliyo boyanılan kırmızı tonları sadece doğal turuncu hoşuöa gidiyor o tonlar için
kafana göre ozaman
Bence kötü bir şey adam yerine konmuyorsun neticesinde.
evet bence de kötü ni şey önceden çok severdim ama artık rahatsız hissettiriyor
Çok iyi bir şey bence ben de hep büyük sanılıyorum :(((
büyük sanılmak istemezdim ama çocuk gibi görülmekte hoş değil... keşke ortası olsa ya da yaşımız gibi görünsek
Yaaa bence fizikle alakalı ben kalıplıydım hep ondan olabiliyor
İlerde senin avantajına olacak bu durum
boyum 163 164 çok kısa değilim ya tamamen simam ve ses tonumdan kaynaklı
İnce yapılı olmak da ufak gösteriyor ya
balıketliyim kilom 59...
aynıyız bu genelde oğlak kadınlarında oluyor
aslan kadınıyım ben haritamda da oğlak konumu yok... ama evet oğlak kadınları bebeksi oluyor küçük görünüyorlar oğlak arkadaşlarımın çoğu öyle
erkekler seviyor
ama ben erkekleri sevmiyorum
İlerde de kucuk gosterecekssin
İyi bisey bence
evet ilerde çok işime yarıcak 35ten sonra ama şu an ciddiye alınmamak hoşuma gitmiyor
cokta kucuk durmak iyi degil
evet bence de değil rahatsız olmaya başladım önceden severdim bu durumu 21 yaşında koskoca kadınım hala küçük çocuk muamelesi alıyorum ağırlığımı koymaya çalışsam da ciddiye almıyolar kibar yapım olduğu için ses tonum falan da küçük
18 19 dursam tamam derim de resmen 15 16 diyolar max 17 çocuk görülüyorum aloo 21 yaşında koskoca insanım ben
iste seni ciddiye almazlar ki konussan kararların olsa sen kucuksun sus derler bir yere girsen inanmayip kimlik isterler
evet öyle oluyor bin kere girdiğim marketler defalarca görmelerine rağmen kimlik istiyolar önceden hoşuma giderdi ama artık cidden sıkmaya başladı yetişkinlik hissi alamıyorum insanlar yüzünden
evet aynen oyle inan is gorusmesinde bile almiyorlar cok sacma biras giyim tarzini sacini makyajini degistirebilirsin
makyaj yapmaya sardım ama annesinin makyaj malzemelerini çalan çocuklara dönüyorum hiç yakışmıyor makyaj kıyafet zevkim de yaşıma uygun saç stilimi değiştirmeyi deneyeceğim belki boyarım
makyaj yspmayi bilmediginden internetten videolar izleyebilirsin nude makyajlar dene bir eyeliner bir rimel hafif ruj ve pudra veya fondoten yeterli
olabilirr teşekkür ederim tavsiyelerin için
rica ederim
benide 19 felan sanıyolar aw
keşke ben de 19 falan sanılsam
bişi olmaz ya genç görünmek iyidir :D
Muhteşem bir şey ilerde anlarsın
İleride anlarsın 😊😊
Ne güzel işte keşke bizde öyle olsaydık😄
aynını banada yapıyorlar cidden sinir bozucu
ilerde işime yarıcak tamam da şu an pek iyi gelmiyo gerçekten
ayn valla
ciddimisin sen ya?
evet boyum falan da aşşırı kısa değil 163 idealim gayet
bak giyimini makyajını değiştir mesaj atarmsn
giyimim gayet 20li yaşlardaki genç kadınlara uygun
normal mesaj aatarmsn