21 yaşındayım hala 15 16 sanılıyorum sizce iyi bir şey mi bu?

küçük durmak tabii ki iyi ilerki yaşlarımda avantaj sağlar ama insanlar bana çocukmuşum gibi yaklaşıyor küçük göründüğüm için bu durum çok sinirimi bozuyor... ses tonum falan da küçük çocuk sesi gibi olduğu için
Güncellemeler
+1 yıl
cidden 35 40 yaşlarımdan sonra çok ekmeğini yiyeceğim küçük görünmenin biliyorum ama şu anlık çok rahatsız edici 18 falan sanılsam neyse derim ama 21 yaşında koskoca insanım ciddiye alınmıyorum hiçbit şekilde ağırlığımı bile koyamıyorum insanlar çocuk gözüyle bakıyor yetişkinlik hissim yok hiç
21 yaşındayım hala 15 16 sanılıyorum sizce iyi bir şey mi bu?
Cevapla