21 yaşında yksye tekrar girmek çok mu kötü?

Çok mu geride kaldım? Çok mu kötü? Çok kötü hissediyorum ben büyüdüm herkes işine girdi ben yeniden en bastan baslıyormuş gibi… napıcam?
21 yaşında yksye tekrar girmek çok mu kötü?
Cevapla