Ayak bileğimi burktum kemik kısmından şişme oldu ama basabiliyorum geçer mi?

İncinmiştir dimi.. Üstüne düştüm biraz kıtırt ses geldi ama kırılmadı bence kırılsa duramazdım heralde😆
Güncellemeler
+1 yıl
Hani parmaklarını kıtlatırsın bazen kıtlamaz inatla, acır ya. Heh işte bileğimi çevirince aynı o his oluyor. Kıtlasa geçecek sanki ama...
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar aşırı bir ağrı yok. Şişmiş olması kafama takıldı sadece.. Başına gelip geçen var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Belki birilerinin de başına gelir diye güncelliyorum. Ayaktayken çok oynatırım bileklerimi, dün de topukluyla dikilirken bi oynattm farkında olmadan, kıtırt etti bişiler oturdu gibi oldu hahaha 😂 ama sanki çok minik bi kısmı kaldı onu da oturturum bigün
Ayak bileğimi burktum kemik kısmından şişme oldu ama basabiliyorum geçer mi?
Cevapla