Parmak sinir uçları kesildiği vakit neden hareket kaybı yaşanıyor?

Parmağım sinir ucu tarafından kesildi be dikiş atıldı aradan aylar geçmesine rağmen parmağımın sinir ucu tarafında şişlik beze gibi birden çıktı sizce neden tekrar mı ameliyat olmam lazım değdiği an bi yere sızlıyor çok kötü bir durum yanlış dikildi kaynadı bunun için napmam lazım? Szce eski haline döndürebilirmym yoksa kabullenip böyle mi yaşamam lazım 😢
Parmak sinir uçları kesildiği vakit neden hareket kaybı yaşanıyor?
Cevapla