Kızlar Popüler hastalıkları neden sahipleniyor? Daha mı havalı oluyorsunuz?

Delibal filminden sonra birden bire herkes Bipolar hastasıyım demeye başladı. O bitti herkes Obsesifim demeye başladı. Şimdide Anksiyete hastası oldu herkes. Panikatak olmayan yok zaten. Hastalığa özenmek çok saçma değilmi. Daha mı havalı oluyorsunuz? Kızlar Bir Adım Öne
Kızlar Popüler hastalıkları neden sahipleniyor? Daha mı havalı oluyorsunuz?
Cevapla