Neden arz-talep oranı kızlarda daha fazla?

Sadece bizde değil diğer ülkelerde de böyle ama neden bu yüzyıllardır değişmiyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Soruya gelen kişi sayısından anlaşılıyor ;)
Neden arz-talep oranı kızlarda daha fazla?
Cevapla