Son durumu kesilen yer hafif bir morarma var ve biraz sızlıyor ama iyi.
🤣🤣🤣Söylemeden geçemiyecem kesilen parmaklarım çiğ et kokuyor😆😆
Geçmiş dilekleriniz için Teşekkür ederim.
Kesik olan bölgeleri bol sabun ile yıka ve kurut.
Kesik olan bölgeye tampon yap ve kalp hizasından yukarı tut.
Kanama 10~15 dk. içerisinde durmuyorsa vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisin.
O halde ben kaçar denemeye canım çıktı baskı yapmaktan
Geçmiş olsun. 🙏
Kanama durduğuna göre tamponu çıkarın.
Morarma fazla baskıdan olmuş olabilir.
Cevap
8Cevap
Yaraya baskı yap bir süre sonra durur zaten.
İki parmakta öyle hangisine baslı yapacağıma şaşırdım
Yumruk yaparak parmağını avucunun içinde sıkıştırırsın.
Geçmiş olsun abla :( Durmazsa acile git :( Dikiş atarlar herhalde :(
Ne acili sadece kanaması durmuyor
Durmazsa napacan abla :( Kan kaybından ölecen mi :( Mecbur gidecen durmazsa :(
Onun için soruyorum ya bir çözüm soruyorum
İşte ben de yaraya baskı uygula, eğer durduramazsan acile git diyorum ya abla :(
Hayda geçmiş olsun durdurmuşsun zaten ama Bi dahakine dikkat et aslan parçası
Zeytin yağı dök üzerine
Gerçekten işe yaramı
Kanamayi keser
Dök parmagina iyice yedir ondan sonra sar 5 dk ya keser kanini
Üstüne sert şekilde sar
Sardım sarmasına da durmuyor biri değil ki elimle baskı yapim
Hemen sar yara bandı tişört Bişey bul
Sardım sarmasına da durmuyor
Geçmiş olsun zeytin yağı kullan
Teşekkürler ama geçti o dün akşamdı sabah tekrar kanama başladı ama haletim.
Geçer birazdan
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
İyilestimi
Biraz sızlıyor ama iyi
Dikiş atıldı mı
Hayır ama izi kalacağı kesin.
Nasik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?