29.03 ta covid oldum. 05.04 da işbaşı yaptım departmanım kapatıldı. İnsanlara covid bulaştırdım. Ki 3 biontech aşısıda olduğum halde ve hala evde sürünüyorum göğüsümde öküz oturmuş kovalayamıyorum. Ayrıca evde 87 yaşında anaannem 61 yaşında babam 51 yaşında annem 11 yaşında oğlumada bulaştırdım. Hangisi için korkmalıydım 11 yaşındaki oğlum için mi 87 yaşında anaannem için mi yoksa hastalıkları olan orta yaş annem babam için mi? Ki kendimden bahsetmiyorum bile evde en ağır geçiren yatak döşek yatan kalkamayan olarak kendim için 1 an düşünmedim korkmadım.
Şimdi bu süreçte karantina kalksın, maske kalksın, temaslı kalksın
Olur kalksın tabi canım. Ben insanların vebaline girdim diye vicdan azabı yapıyorum. Herkesten helallik istiyorum. Bu karar çıkarsa bunun vebalı kimin boğazında düğümlenecek peki? Kim hesap verecek?
Kaldırılmasa ne olur? Kaç işletme bu kurallara uyuyor ki? İnsanlar desen çoğu eğitimsiz, bencil ve saygısız. Maskeymiş, başkalarına hastalık bulaştırma riskiymiş, kendine hastalık bulaşırmış umurunda değil. Kimsenin kimseye saygısı olmayan bir dünyadan bahsediyoruz. Sonuç olarak kısıtlamalar kalksa ne olur kalkmasa ne olur...