Boyum 190 kilom 74dü çok kilo aldım bu aralar 79.600. Şu an kilo ideal mı sizce boya göre yüz hatlarım gelişti. Sanki?

Önceden zayıfım biraz tipten kayıbım vardı. hiç bi kız beğenmezdi simdi kilo aldım kızlar daha ilgili gibi geldi bana bu aralar fotolarda felan. İyi cıkıyorum kilo almak bukadar mı iyi bişi en azından boya göre ideal kilo yüz hatlarım gelişti gibi. Daha iyi hissediyorum eskiye göre
Boyum 190 kilom 74dü çok kilo aldım bu aralar 79.600. Şu an kilo ideal mı sizce boya göre yüz hatlarım gelişti. Sanki?
Cevapla