Düzenli kullanılması gereken ilaçları, geç uyandığımız için kullanmamak doğru mu?

Düzenli kullanılması gereken ilaçları, geç uyandığımız için kullanmamak doğru mu?
Sabah, öğle ve akşam olmak üzere bir düzende kullanılması gereken ilaçlarım var. Ancak saat 12'de uyandım. Belirli saatlere yayarak kullanmayı düşünüyorum fakat daha geç uyansaydım kullanmayacaktım.

Sizce doğrusu nedir?
Not : Uykunu düzene sok diyenler ciddiye alınmayacaktır.
Düzenli kullanılması gereken ilaçları, geç uyandığımız için kullanmamak doğru mu?
Cevapla