1. gün
Açlık= 93
Tokluk= 100
2. gün
Açlık= 97
Tokluk = 119
3. gün
Açlık=75
Tokluk= 115
4. gün
Açlık = 102
Tokluk= 108
Açlık= 93
Tokluk= 100
2. gün
Açlık= 97
Tokluk = 119
3. gün
Açlık=75
Tokluk= 115
4. gün
Açlık = 102
Tokluk= 108
Açlık şekerin 80 ile 100 arasında olduğu sürece idealdir. İyisin. Bir 75 var biraz düşük ama o da dert değil.
Dün açlık 102 çıktı
Zaten doktora gittim şekerin olabilir bir ay böyle kontrol et dedi bide aşırı ayağım da uyuşma var bide ayak yanması çok yanıyor sıcak oluyor ayağım
Cevap
6Cevap
Bildiğim kadarıyla normal
Gayet iyi tatlım 😊
Yaaa çok korkmuştum bide ayaklarım çok uyuşuyor karincalaniyor bide çok yanıyor sıcak oluyor
Normal
Gayet iyi
Normal
Ayakta uyuşma ve yanma var mı
Varr aşırı
Hmm bence başka bişey
Ne gibi
Bilmiyorum ki kNk yaş kaç senin
18
Gelsene bı konsül, m
Değerlerin normal
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?