Buz tutuyorum Bi yandan izi kalırmı kalmaması için ne yapmalıyım 


Doktora gitmeni tavsiye ederim iz kalır büyük ihtimalle. Benim bir arkadaşımın bütün vücudu yanmıştı ancak galiba ona estetik bir işlem yaptılar. Cildi eskisi gibi olmuştu.
Cevap
6Cevap
Düzenli bir şekilde yakarım elimi, parmağımı hatta ayağımı bile yakmışlığım var su toplamamış yüzeysel bir yanık iz kalmaz tecrübe konuşuyor 😅
Şu topladı ama çok az orta kısmı yanigin
buz koy krem sür ne sürdüğün fark etmez nemlendirsin orayı
Kantaron yağı yanıklara iyi geliyor.
Buz tut sürekli zamanla geçer.
Aloe Vera ve kantoran yagi
Kantoran yağı sür iyi geliyor
Tamam
Yanık kremi kulandınmı
Hayir
Daha yeni buz titriyorum hayla
Silverdin
Buz ilk etapta iyidir
Tamam sağol
Rica ederim sağlıkçıyım yani atmıyorum
Anestol krem sur. Çok iyi geliyor
Krem sür
Gecmis olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?