Arkadaşlar uyuz oldum ve aylardır gecmiyor napmam gerek?

Kız arkadaşımdan bana geçti ve metrin kullandım bir süre iyi geldi ama sonra yine basladı son 1 haftadır çekilmez halde artık derim kanıyor kaşınmaktan wilkson pomad kullanıyorum Şu an bugun 3. gün her gün 1 tüp kullandım ve artık geçsin istiyorum ne uyuku kaldı ne psikoloji ama hala kaşınıyorum hatta daha fazla sanırım derim tahriş oldu gecermi normal mi yıkandıktan sonra kasıntı geçecek mi
Arkadaşlar uyuz oldum ve aylardır gecmiyor napmam gerek?
Cevapla