Her ay çok sancılı, yataktan kaldırmayan reglim çok ağrısız geçiyor. Sorun olabilir mi?

Karnim da hafif agri var. Bi de bu ay gecikmisti
Her ay çok sancılı, yataktan kaldırmayan reglim çok ağrısız geçiyor. Sorun olabilir mi?
Cevapla