10 seneden fazla gözlük kullanıyorum. 2 gözüm de 3 derece miyop, acaba lens kullanabilir miyim?

10 seneden fazla gözlük kullanıyorum. 2 gözüm de 3 derece miyop, mesleğim grafik tasarım, yani her gün bilgisayar başındayım. Acaba lens kullanabilir miyim? Sağlıklı olur mu? Bir de gözüme dokunabilir miyim bilmiyorum :) Yani diyelim aldım taktım sonra çıkarmakta sorun yaşar mıyım? Lens kullanan arkadaşlardan önerilerini bekliyorum.
10 seneden fazla gözlük kullanıyorum. 2 gözüm de 3 derece miyop, acaba lens kullanabilir miyim?
Cevapla