Diş telleriyle öpüşülür mü? Nasıl bir hissiyat oluşur, püf noktası var mıdır?

Diş telleriyle öpüşülür mü? Nasıl bir hissiyat oluşur, püf noktası var mıdır?
Arkadaşım diş teli taktırdı. Ağzını bile doğru düzgün açamıyor, şimdi ben nasıl öpüşecem derdine düştü. Bende merak ettim, normalde diş teli takınca çıkarana kadar hiç öpüşemiyorlar mı yoksa bununda bir kolay yolu var mı? Öpüşünce acıtıyor mu?
Diş telleriyle öpüşülür mü? Nasıl bir hissiyat oluşur, püf noktası var mıdır?
Cevapla