Kasıklarımda nohut büyüklüğünde şişlik oluşmuş bastırınca acıyor sebebi ne olabilir?

Arastırma yaptım kasık fıtığı veya lenf bezlerinde şislik olabilirmis ama emin olamadım nohut buyuklugunde bastirinca aciyor sagda ve soldada var soldaki daha büyük sağdakini pek hissedemedim ama orasıda bastırınca acı oluyor bugun farkettim yani bugun meydana geldigini dusunuyorum sizce ne olabilir? Tam yeri kasık ve bacagın birlesme noktasına yakın bir yerde baya asağıda
Kasıklarımda nohut büyüklüğünde şişlik oluşmuş bastırınca acıyor sebebi ne olabilir?
Cevapla