Holterden korkuyorum?

merhabalar nabzımin yüksek olmasından dolayı 3 ay önce hastaneye gitmiştim eko ve kan tahlili yapıldı bir şey çıkmadı geçen hafta yine gittim kan tahlili yaptılar bisey cikmadi nabız 140 felandi tansiyon 13 tu normaldi. Holter takalim bide dediler holterden fena tirsiyorum en düşük nabizla en yüksek nabzının ortalaması mi önemli oluyor?
Holterden korkuyorum?
Cevapla