Benim ayaklarım kışın hiç ısınmaz sobaya karşı uzatsam ısınması 1 saat sürer 2 dk mutfağa gitsem hemen buz kesilir yatakta bile 2 saatten aşağı ısınmıyor ayaklarım ya aga nasıl bişey bu anlamadım bi ısın lan artık ısın aw
O demir ilacını alirken dikkat etmen birçok husus var da biraz da bünye meselesi Sey diyormuşum ben de takibe geri donmeyisine üzüldüm falan :D Açıkçası takılırım böyle şeylere gt unf vs. çocukça gelir bana lakin takilacagim tuttu :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ayaklarım hiç ısınmaz. Yaz kış yün çorap giysem yeri var.
Yaz?
Genel olarak ısınma sorunum var 🤦🏻♀️yazı bekliyorum
-1 -2 derece havada bile tişört ve ince ceketle dışarı çıkabilirim bir tek ayaklarım üşür
Eşimde öyle 😱
Ellerim kimi zaman çok sıcakken bazen ısınmayacagi buz kestigi oluyor
Benimde ellerim öyle ama eller hemen ısınıyor ama hemen de soğuyor tabi ama ayaklarımı ısıtmak zülum
Evet ya hemen ısınıp hemen soğuyorlar
Kansızlıgin varsa da olabilir bu ayaklarını isitamama problemin
Var ve 4 ay demir ilacı aldım sonuç aynı etkisiz
Bu arada takibi atıp çekmene güldüm dısösısms
Ama haklısın geri dönüş yoksa çekersin tabi
O demir ilacını alirken dikkat etmen birçok husus var da biraz da bünye meselesi
Sey diyormuşum ben de takibe geri donmeyisine üzüldüm falan :D
Açıkçası takılırım böyle şeylere gt unf vs. çocukça gelir bana lakin takilacagim tuttu :D
Kafana göre ilk defa sen yapmıyosun bunu her takibe gt yapsaydım şu an 10 k takipçim vardı zaten
10k oluyor mu burada onuda bilmiyom örnek verdim tabi
:D niçin birden böbürlendin
K olmaz da b olur ama olur yani 10 değil 20 olur hatta tamam :D
Ne bileyim söyleyesim geldi keyfini pek kıramıyom
Takip etme gereği duymuyorum burada instadan falan gelse gt yaparım burada takip etsem de etmesem de pek bi fark yok
Senin takipçi sayın artıyor tek değişen şey bu
burada baya eskiyim ben o yüzden yüksek rakam söyledim yoksa zaten yakışıklıyım da konu tamamen aktiflik ve uzun üyelikle alakalı
Her takibe gt yapan kisilerden pek haz almam açıkçası
Senin de dönüş yapmaman gayet normal tabii ki
Yalnız insanım o yüzden rahatım istemeden de olsa 😂
Neyse iyi geceler
Ahahha gece gece beni güldürdün ya Allah'da seni güldürsün :D tevazulugun goz kamastiran turden
İyi geceler
Ellerim genelde soguk olur 😂
Ellerim
Ayaklarım
Kalbim
Orası bi öpücüğe bakar gıral
Yo bu demirden
O zaman kaynak makinası şart