Biontech Aşısından (2 doz) sonra beyin bulanıklığı yaşamaya başladım ama hala geçmedi yardımcı olabilir misiniz? Bu aşının etkileri bende hala gitmedi. Beyin bulanıklığı yaşıyorum geçmedi hala. Aşı olalı 7 aya yakın süre oldu ama şu 4 haftadır durgunluk dahada arttı. Nedensizce beynim dahada durgunlaştı. Şu 4 haftadır nedensizce dahada arttı. Beynim birşeyi okumuyor algılamıyor. Okumuyor derken bir yazı okudum diyelim beynim onu algılamıyor öylesine okuyormuş gibi oluyor. Sanki beynimin algı damarları tıkanmış.. Beynim algılamasını yitirmiş gibi. Dahiliyeye gittiim. Değerlerim düşük değil dedi ona rağmen beyin bulanıklığı yaşıyorum.. bu durum Çok kötü bir durum sanki kafamın içinde beyin yokmuş gibi. Otoimmun ensefalit (bağışıklığın beyine saldırması) ten şüphe ediyorum olabilir mi beynimde aşırı bulanıklık var çok ileri derecede. Sakın aksi şeyler yazmayın kötü durumdayım bunu bir ben b
birde Allah biliyor..
birde Allah biliyor..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer