Artık kafam çalışmıyor yaa yardimici olur musunuz?

Eşime 6yildir hep calsitim ve para verdim borç ödedim yeri gelince altın bozdum verdim ona o ise ne yaptgini ne de ne yapyor anlamiyorum bu ay kiram ödenmedi 30bin borcu var daha yeni 83bin verdim borcu için bunu ödemedi geri kalan paradan eser yok maasini da ne yaptı bilmyom kira ortada yok benden bekliyor o kadar yoruldumki kız gibi değilde erkek gibi sürekli emek harcamak ve değer görmemek sanki kendi ısınmış gibi o bana bakmak zorunda dglde ben ona bakmak zorundayım gibi davranyor parası olsa 5lira vermez bana ama benm ona verdiğinin haddi hesabı yok caressizim bu ay ve gelecek ay kira gelyor oduyimmi odemeyimmi surunsunmu kararsizim akıl verin lutfen
Artık kafam çalışmıyor yaa yardimici olur musunuz?
Cevapla