Maske yasağı kalktı şimdi ben hiç çıkartmak istemiyorum elalem ne der diye korkuyorum? Hala takıyor ozguvensiz felan derlerse diye
Maske takmak özgüvensizlik mi
Maske takmak özgüvensizlik mi
hiç öyle kötü şeyler düşünmeyin sonuçta hastalık devam ediyor ben maskemi takmaya devam edeceğim siz de takın sağlık bu şakaya gelmez
Cevap
5Cevap
Ben 1 yıldır takmıyorum zaten. Milletle kavga ediyodum 😂 noldu taktınız da. Resmen zekanızla dalga geçtiler
Bende takmaya devam edicem valla alıştım onsuz çok çıplak hissederim kendimi kdjdje
Başkalarınin düşüncesine çok umursuyorsun o zaman bunu da umursa çok tatlısın
Kimse böyle bir şey demez merak etme sonuçta hastalık devam ediyor
Bende özgüvensizdim hiç çıkarmıyordum maske yasağı kalktı bende cesaretimi toplayıp çıkardım o günden beri takmıyorum sana da çıkarmanı tavsiye ederim çünkü gün geçtikçe abes kaçacak ve hastalıktan korkuyorum demenede inanacaklarını sanmıyorum
Bu soruyu sorduğuna göre özguvensizsjn zaten 🤷♀️ Başkasının ne düşündüğünü neden bu kadar önemsiyorsunuz ki
önce herkes maskeye karşı idi şimdide yasağın kalkmasına karşı çıkarlar
Ne alakası var bende çıkartmıycam
Neden özgüvene bağlıyorsun sağlık söz konusuysa
Allah uzun ömür versin
Bende takmaya devam edeceğim
Kalabalık ortamlarda takmaya devam edeceğim
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?